In Company training Marketing & sales

Weet de commerciële resultaten van je team verder te verbeteren en blijvende verandering te realiseren met een In Company teamtraining voor je hele team.

  • Train je medewerkers gezamenlijk
  • Waar en wanneer het jou uitkomt
  • 100% tevreden opdrachtgevers

In Company training Marketing & sales

Wil je de verkoopvaardigheden van je (sales)team verder ontwikkelen en de zichtbaarheid van uw bedrijf vergroten?

In deze marketing en sales trainingen van de Ondernemerschap Academy leren deelnemers zonder trucjes op een authentieke wijze met succes te verkopen en de zichtbaarheid van het bedrijf te vergroten met gebruik van online marketing.

Wij verzorgen trainingen in:

  • Adviserend verkopen
  • Commerciële binnendienst
  • Effectief beïnvloeden
  • Effectief onderhandelen
  • Effectief verkopen & acquisitie
  • Klantgericht werken
  • Online marketing
  • Overtuigend presenteren
  • Praktische marketing
  • Social media marketing
  • Succesvol netwerken
  • Telefonische verkoop & acquisitie

Methodieken & persoonlijkheidstesten

Wij kunnen desgewenst diverse methodieken inzetten en persoonlijkheidstesten afnemen zoals DISC, Management Drives, MBTI, Insights Discovery en de Belbin teamrollen zodat medewerkers meer inzicht krijgen in zichzelf en elkaar om de samenwerking te versterken.

Wat wij betekenen voor ondernemers

Management development
 
Management development
 
Management development
 
Management development
 
Management development
 
Management development
 

100% tevredenheid onder opdrachtgevers

Onze teamtrainingen worden verzorgd door ervaren trainers die in staat zijn om de juiste sfeer te creëren zodat medewerkers zich openstellen en enthousiast worden om kennis tot zich te nemen en de gewenste verandering aan te gaan.

Niet zonder reden worden onze teamtrainingen gemiddeld met een 9,1 beoordeeld en is 100% van de opdrachtgevers tevreden!

Vrijblijvende offerte ontvangen?

Wil je meer informatie of een vrijblijvende offerte voor een In Company teamtraining bij je op het bedrijf om je team verder te ontwikkelen?

Offerte Aanvragen Contact Opnemen

In Company teamtrainingen

Bekijk ons volledige aanbod aan teamtrainingen voor bedrijven in het MKB:

Teamontwikkeling

• Effectief samenwerken
• Feedback geven & ontvangen
• Teambuilding

Effectief Communiceren

• Heldere communicatie
• Effectief beïnvloeden
• Overtuigend presenteren

Persoonlijke Effectiviteit

• Time Management
• Effectief Vergaderen
• Feedback geven en ontvangen

Leiderschap

• Begeleiding en ontwikkeling MT
• Praktisch leidinggeven
• Verandermanagement

Visie & strategie

• Business Model Canvas
• Visievorming & begeleiding
• Toekomstbestendig bedrijfsmodel

Financieel inzicht

• Groei door financieel inzicht
• Financiën voor managers
• Scan: financiële bedrijfsanalyse

Een bedrijf kan blijven bestaan als ze meer omzet maken dan kosten, zodra dit voor een te lange tijd niet gebeurd zal het bedrijf failliet gaan. Om omzet te maken heb je marketing en sales nodig, dit zorgt er namelijk voor dat je product en/of dienst onder de aandacht komt bij je markt en er daadwerkelijk producten en/of diensten worden verkocht. Je hele business draait dus om de marketing en sales, want zonder omzet gaat het bedrijf failliet.

Sales en marketing staan vaak in direct verband met elkaar, beide houden zich bezig met het verkopen product en/of dienst. Allebei de vakken zijn nodig om een product te verkopen, de marketing zorgt voor het aanbod en de sales moet het aanbod sluiten en onderhouden. De twee vakken sluiten dus precies op elkaar aan, maar er zijn nog steeds wel degelijk verschillen.

Hoewel marketing en sales steeds vaker in één adem worden genoemd zijn er wel degelijk verschillen. Daarnaast vragen marketing en sales andere vaardigheden. Marketing houdt zich namelijk bezig met het product en/of dienst zo goed mogelijk op de markt brengen. Hierbij is het van belang om een aantrekkelijk aanbod te formuleren voor je potentiële klanten. Sales houdt zich bezig met de daadwerkelijke verkoop van het product en/of dienst, het onderhouden van de klantcontacten en de acquisitie.

Marketing en sales werd altijd gezien als twee aparte vakken, maar in de loop der tijd is het steeds meer naar elkaar toe gekomen. Bij marketing draait het om jouw product en/of dienst zo goed mogelijk onder de aandacht te krijgen binnen jouw markt. Bij de sales draait het om het verkopen, het klantcontact en de acquisitie.

Deze website maakt gebruik van cookies om je een zo goed mogelijke gebruikerservaring te geven.
Ga hiermee akkoord door op accepteren te klikken.